Sleva na software ProGEO

HARDWARE

Producent navigací Garmin hledá nové možnosti na trhu

garmin-suzuki-zabava-gps-navigace-w600

Z prodejů to vypadá, že o samostatné navigační přístroje přestává být mezi zákazníky zájem. V průběhu předchozích let z navigačního byznysu odešla řada firem, jako například Pioneer, Sony či Blaupunkt.

Protože v řadě případů uživatelům stačí jen přehled o trase, na trhu je tedy řada možností, jak se bez navigačního přístroje od Garminu, TomTomu, Navigonu nebo Dynavixu obejít – vystačíte si třeba s tabletem, internetovým připojením a spuštěnou mapovou službou typu Google Maps nebo Mapy.cz.

Je nutno podotknout, že bez dostupnosti internetu nebo v zahraničí s drahým roamingem je vám řešení, postavené na internetu, k ničemu. V takovém případě budete totiž potřebovat minimálně navigační aplikaci, nainstalovanou na tablet nebo chytrý telefon.

Ostatně tzv. chytré telefony jsou tím, kdo navigační přístroje vytlačuje z trhu. Přestože navigaci dnes seženete již kolem tří až čtyř tisíc korun, zákazníci často chtějí u sebe mít jedno zařízení, které bude univerzální.

Trendem u navigačních přístrojů je možnost neustálého přípojení do internetu, odkud si můžete stahovat například aktuální předpovědi počasí, nebo multimediální možnosti (Vzpomínáte, když navigace začínaly s monochromatickým displejem velikosti autorádia?).

Právě směrem k zábavě se vydala společnost Garmin, která ve spolupráci s automobilkou Suzuki začala vyrábět multimediální navigaci s dotykovým displejem o úhlopříčce 6.1 palců.

Vedle navigace samotné přístroj zvládne přehrávat hudbu z SD karty, CD, rádia nebo propojeného telefonu. Spojit se může také s androidní aplikací Garminu, přes kterou stáhne data v reálném čase.

První modely by se měly objevit v automobilech ve vybraných modelech v roce 2013.

garmin-suzuki-zabava-gps-navigace-w600

/* ]]> */