Pravidla pro publikování článků

Máme dvě jednoduchá pravidla

1. Řekněte něco nového. Čtenáři GeoBusinessu jsou velmi dobře informovaní. Vedle GeoBusinessu čtou také další zpravodajské weby, blogy, agregátory obsahy a celou řadu osobních blogů a diskuzních fór.

Pokud nám pošlete článek, ve kterém píšete o něčem, co jste si přečetli jinde, tak je velká pravděpodobnost, že jsme to četli (a čtenáři) předtím také. Takový článek nejspíš nebudeme publikovat.

Pokud jste vytvořili něco skvělého, tak napište co to je, a jasně vysvětlete, jak jste k výsledku došli. Čtenáři si cení skvělé články. A pak takový článek velmi rádi uveřejníme.

2. Řekněte něco, co i vaše konkurence ocení.

Řada článků jsou ve skutečnosti jen \“připomenutí\“ firmy, které se snaží zamaskovat, že ve skutečnosti jde jen o laciný způsob, jak zaobalenou tiskovou zprávou dostat firmu do médií.

Naše redakční politika je taková, že neoznačené advertorialy neuveřejňujeme. Pokud je to tisková zpráva, tak ji označíme jako tiskovou zprávu. Všichni, co se pohybují v médiích, že redakce a PR agentury spolu hrají hru. My hrajeme fér.

Média jsou o vyváženosti. Pokud se nám snažíte \“prodat\“ nějaký firemní článek, propagující služby, produkty či řešení vaší firmy, tak nám jej raději pošlete jako tip na článek a my se – pokud nám téma přijde zajímavé pro naše čtenáře – ozveme (a budeme chtít doplnění, obrázky v tiskové kvalitě apod.) Hrajeme fér.

Přidat komentář

Přidat komentář

/* ]]> */