Navigace Mio – modely pro jaro 2011 (TZ)

mio-navigace-model-2011-feat

Společnost Mio přichází na trh s novými modely navigací Spirit 380, 480, 485, 487, 670, 680, 685 a Spirit 687 vybavených řadou nových vlastností pro snadnější ovládání a kvalitnější navigování. Doplňující funkce pak umožňují použít navigaci i jako cestovního průvodce a všechny navigace zahrnují bezplatnou dvouletou aktualizaci mapových podkladů i samotného softwaru.

„Nové modely přichází právě včas před letní cestovní sezónou a posouvají Mio opět do čela technologických inovátorů v této oblasti. Inovované funkce navigování zjednodušují výběr vhodné trasy dle aktuální potřeby nebo se sami přizpůsobují stylu daného řidiče,“ říká Tomáš Kudweis, obchodní a marketingový manažer společnosti Mio Česká republika a Slovensko.

Komfortní navigace

Všechny nové modely disponují pokrokovými technologiemi pro plánování trasy. Funkce Smart Routes používá k optimálnímu výpočtu informace sesbírané od milionů řidičů, díky kterým je cesta rychlejší a úspornější. Ve výpočtu je navíc zohledněn i čas a den konání cesty. V průběhu jízdy jsou uživatelé navigováni prostřednictvím 3D náhledů křižovatek doprovázené jasnými a přehlednými pokyny o řazení.

Výběr tras nově navrhuje 4 možnosti jízdy graficky znázorněné přímo na displeji navigace – nejrychlejší, nejkratší, nejjednodušší a nejekonomičtější. Uživatelé mohou využít také plánování cesty s optimalizací průjezdních bodů jak v navigaci, tak i v aplikaci na počítači MioMore Desktop. Novinkou je také funkce LearnMeTM Pro, která se učí stylu jízdy řidiče a přizpůsobuje výběr obvyklé trasy včetně odhadovaného času příjezdu do cíle. Novinkou je i simulace polohy v tunelu a hlasové navigování Text-to-Speech, s hlasovými pokyny včetně názvů silnic.

I parkování je s novými navigacemi Mio stále jednodušší. Nový parkovací asistent automaticky zobrazuje seznam parkovacích míst v blízkosti cíle a jedním klenutím na symbol „P“ řidiče dovede na nejbližší parkoviště.

Jednodušší ovládání

Zadávání adres ulehčí klávesnice QuickSpell zobrazující relevantní klávesy na základě informací z databáze a tím intuitivně napovídá v průběhu zadávání. Nalezení cílového bodu je daleko snazší i díky novému vyhledávání podle klíčových slov, které funguje na stejném principu jako fulltextové vyhledávače na internetu.

Nároční zákazníci určitě ocení bezplatné a funkční RDS-TMC dopravní zpravodajství, fungující kompatibilně se SmartRoutes pro optimální výpočet trasy.

Větší hodnota

Každý z nových modelů je nabízen s dvouletou aktualizací map a softwaru zdarma. Po dvou letech je možné aktualizace map, stejně jako cestovní průvodce nebo další doplňky dokoupit na webových stránkách výrobce.

Navigace Mio nabízí také propracované cestovní průvodce. Užitečné informace o historických budovách doplněné o fotografie, detailní popisy, otevírací hodiny a kontakty jsou uživatelům k dispozici pro všechna hlavní města Evropy. Uživatel má dokonce k dispozici i plánovač výletů a režim pro chodce výborně sloužící při prohlídkách těchto měst. V případě zájmu si uživatelé mohou informace o ostatních městech také jednoduše prodloužit.

Chcete-li získat informace o produktech a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.

O společnosti Mio

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.